Повернення чи обмін

На всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів", який набрав чинності 13 січня 2006 року.

Що робити за бажання обміняти чи повернути товар належної якості.

 

Надати товар до офіційного сервісного центру відповідного виробника.

Сервісний центр безкоштовно здійснить діагностику товару та видасть відповідний висновок.
Якщо сервісний центр визначить, що товар не був у використанні та дотримано всіх вимог статті 9 Закону, товар може бути представлений у магазин для обміну або повернення.
У будь-якому випадку, перед тим, як заявити в магазин про бажання обміняти або повернути товар, покупцю необхідно звернутися в офіційний сервісний центр.

 

Гарантійний ремонт, обмін та повернення товару належної якості.

Відповідно до статті 9 Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:

присутні всі документи товару (інструкції, гарантійний талон, квитанція чи товарний чек, підтверджують купівлю);
товарний вигляд збережено, тобто. залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
товар не використовувався.

Способи повернення та обміну:

Надіслати замовлення новою поштою на нашого кур'єра
* погодьте ваші дії з менеджером, це значно прискорить та спростить повернення та обмін товару!

Гарний покупок!